جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

در صورتی که از خرید خود منصرف شوید پارس کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید

کلیه مکاتبات پارس کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.

چرا به تولزابزار اعتماد کنیم

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]چرا به تولز ابزار اعتماد کنیم؟!
احتمالا تا بحال برایتان پیش آمده که اقدام به خرید از یک مغازه کرده‌اید، اما پس از آن متوجه خرابی محصول و حتی گران‌تر بودنش نسبت به یک مغازه دیگر شده‌اید. در واقع مشکلاتی چون محصول فیک یا معیوب، عدم پشتیبانی یا بازپس‌گیری کالا، صرف هزینه و زمان بسیار در خرید سنتی، بسیاری را همیشه با دیده تردید و عدم اطمینان مواجه ساخته و این امر سبب گردیده تا فروشگاه‌های اینترنتی بتوانند با حل بسیاری از مشکلات فوق، تبدیل به انتخاب اول کاربران شوند.

حال به چندین دلیل برای خرید از فروشگاه اینترنتی تولز ابزار توجه کنید:
1.داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و استفاده از درگاه معتبر بانک ملی

یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی خواهد بود. به نحوی‌ که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌ که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

2.ارسال رایگان کالاهای بالای 300 هزارتومان

3.پاسخگویی به موقع و دقیق کارشناسان و رسیدگی به درخواست های مشتریان

شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا در بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات مربوط به سایت ، خرید و همچنین مشاوره در مورد انتخاب محصول را بپرسید.

4.حضور فعال در شبکه های اجتماعی مختلف

شما علاوه بر اینکه میتوانید سایت تولز ابزار را دنبال کنید و از طرح ها وتخفیفات متنوع استفاده کنید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی شامل تخفیفات بیشتری می شوید.

5. ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی ، سفارش از طریق سایت و یا از طریق شبکه های اجتماعی

6.تضمین سلامت و اصالت کالا

7.تامین محصولات به صورت تکی و یا عمده با کمترین قیمت

شما میتوانید فقط با یک تماس تلفنی سفارشات عمده و تکی خود را به همکاران فروش واگذار کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما تامین کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

logo